
Výrobcovia sladkých limonád míňajú vysoké sumy peňazí do reklám. Snažia sa vmasírovať nám pod kožu slogany. Tie nám prejdú do krvi a potom máme automaticky spojené, že jedna kola je vhodná po jedle. Iná kola sa pije pri športe. Ďalšia z kôl sa zas pije preto, že ju milujeme. Nuž a dajú sa vidieť aj reklamy, ktoré sa pokúšajú vyvolať ilúziu, že cukrová voda s príchuťou hrozna je to najzdravšie, pre čo sa v horúcom letnom dni môžete rozhodnúť.
V súčasnosti sa na trhu objavil nový hráč – energetické nápoje. Viac cukru, viac kofeínu. Menšia dávka, vyššia cena. Geniálny marketing.
Láska ku kolám je vlastne láskou ku sladkej chuti. Voči nej sme dosť bezbranní a jediné čo môžete spraviť je, že si úplne zakážete pitie týchto nápojov.
Mladý človek si po vypití sladkej limonády možno ide zacvičiť a nestane sa nič zlé. Ak sa ale tieto nápoje pijú pravidelne, má to následky. Časté užívanie cukru poškodzuje zdravie a môže stáť v pozadí rozvoja cukrovky.
Ak ich milujete, JE čo riešiť. Vašu závislosť od sladkostí. Zakážte si ju. Ušetríte peniaze aj kilá.