Zdravší životný štýl bez diéty

Rýchle doplnenie tekutín pri športe

Ak cvičíte, pite viac tekutín, ako normálne. Prednostne nech to je voda bez bubliniek, alebo zelený čaj. Pre chudnutie platí aj zásada, že športový nápoj nesmie obsahovať cukor. Preto pri športe nesiahnite po rôznych energetických či izotonických nápojoch.

  • Pri športe pite menšie množstvá vody, ale často.
  • Pite v čase, kedy ešte necítite smäd. Ak už smäd cítite, je strata vody priveľká.
  • S nedostatkom vody prudko klesá aj váš športový výkon.

Zavodnenie tela teda zabezpečte pravidelnosťou v pití. Aj chcete schudnúť a chodíte na dlhé prechádzky, v batohu si noste vodu. Niekomu vyhovuje batoh, ktorý už v sebe obsahuje nádrž na vodu.

Pokiaľ predsa len poškuľujete po izotonických nápojoch, mali by ste vedieť, na čo sú určené. Sú určené pre vytrvalostný šport. Ak idete na 6 hodinpvú ťažkú túru, potom je aj takáto pomôcka zaujímavá. Po dvoch hodinách výstupu do kopca, či behu sa izotonický nápoj hodí.

Pri rekreačnom športe, či športe na chudnutie však tieto sladkosti nepotrebujete. Obsahujú glukózu. Akonáhle to vypijete, telo začne ako zdroj energie páliť glukózu. No a váš tuk na bruchu vám pri tomto cvičení zostane. Ak vám nevadí to, že budete ťažšie chudnúť, potom sú izotonické nápoje v poriadku.

Leave a reply

Ilustračné fotografie pixmac.sk a dreamstime.com

Motivačný kurz chudnutia

E-mail vám pripomenie váš zámer a navrhne, čo robiť.
Overte si, že to fakt funguje.

  • 10 dní budete dostávať tipy a inštrukcie.
  • Ak ich dodržíte, merateľne schudnete.
  • Kurz je zadarmo.
Close this popup

Stačí zadať e-mailovú adresu

Vložte svoj e-mail a za chvíľu dostanete kontrolný majl. Ten potvrdíte a v tej chvíli kurz začína.

Prejsť na panel nástrojov